2009年7月27日 星期一

蝦先生與朱小姐


今日乃[扮晒蝦]先生與[朱真春]小姐珠聯碧合的大婚好日子...牧師在主持婚禮時收到一封信...內容如下:
扮晒蝦,
你拋妻棄子.,外表扮斯文扮正經..扮無知,..扮埋動物...實情係你做人勁假...對人不擇手段......拋棄糟糠...一早與朱真春有路..重光天化日..光然響眾人面前互相勾撘.,.自以為是...目中無人...連基本ge道德都冇...你呢個現代陳世美..你遲早有報應...!! 朱真春你搶人老公.,面不改容...還公然勾搭...以為你藝術性格..原來你地先系天生一對...你今日咁做...他朝你人如其名...實會成為第二個我..祝你地百年好烚!! 永遠都衰埋一齊!!
美麗與智慧並重的
野蠻女上
.......大家也無言,並繼續下去......


(以上故事純屬虛構,如有雷同.,實屬巧合.,)
(溫馨提示: 觀眾敬請切勿對號入坐! 多謝各位!! XDDD )

- 發送自我的 iPhone

3 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 真是好笑,如結婚這日發生這樣的事,我想我一定會自殺好了,死因是太冇面......哈哈哈

    回覆刪除

但願人長久~~願苦難中的人加油

The call