2010年3月25日 星期四

@2010花展




又一年,境物差吾多,人面郤全非, 的確有點無奈!!
去今年花展不難...天氣比上年涼...但花就比上年殘同少了....;(




我影左約2 hrs...冇張令...行到人都累死了...;( 的確,原來漂亮的花相...背後原來有很多工夫和學問呢!!!

別人的相很美,... 但我知道...我在沒器材沒技巧沒心機底下拍... Dim 都有一兩張ok gra...!!

haha....今次要特別鳴謝負責鏡僮,...沒有你....我沒有能力完成這次壯舉呢!!!

最好鏡僮下次負責埋買鏡就更加一流tim la~~~~XD

-- 發送自我的 iPhone

沒有留言:

張貼留言

但願人長久~~願苦難中的人加油

The call