2010年2月26日 星期五

吾知點解




原來.....有好多嘢係吾知點解...

吾知點解...個天會咁對我?...
吾知點解...d人會咁對我??...
吾知點解間房咁鬼焗但係出面d風呼呼聲?
吾知點解...成日瞓吾到??
吾知點解...d人突然會變??
吾知點解...硬係覺得人地好d??
吾知點解...重打緊呢份工??
吾知點解...成日waste晒d time??
吾知點解...成日見到詹sir??
吾知點解...成日d野解釋吾到??
吾知點解...成日吾知點解??

有d人話...吾知點解米好lor...吾使解又開心d....!!
我呢!!? 吾知點解...中意有得解多過無解
有得解...吾去解係我嘅事..,
總好過...吾知點解...

-- 發送自我的 iPhone

沒有留言:

張貼留言

但願人長久~~願苦難中的人加油

The call