2011年8月2日 星期二

終於敗給空氣






禾自認並非生果粉絲..
甚至乎有點討厭SB;
回憶在加國的那部90年代生果desktop..父母說貴得驚人之後..卻步了..,但科技實在得人驚...
短短數年..不知不覺地中毒...
太恐怖!!><

不喜歡生果的主要原因是他太自負...太浮誇...太獨裁...買一拖十..太商業味道..畢竟,科技不只等同金錢,.要普及,要user friendly...
但做生意的終歸也是一盤生意..

從來R&D就只是生果..要型要cool,唯他獨專!!~~今次敗給11'的空氣..是真的太強了..;(

我的nb是5年前Hku 讀master時敗的compact...現在也慢得可憐..加上他不勝負荷..每次syn也要數小時以上...把心一橫!!換了他!!>.<
好像換樓一樣...又心大心細..又太多option...很苦惱...幸好有一班twitter毒hill引路...正式進入毒害生涯...只得一個原因..'獅子實在是強勁!! 空氣實在太吸引!!"

我承認...我敗給了空氣...但我要在毒害生涯當中堅強站立!!

千萬不要做信眾吖濃濃!!

-- 發送自我的 iPhone

2 則留言:

  1. 佢又真係貴得黎好靓,靓得黎好用,好用得黎又值錢...
    我入咗Mac門三年幾,只恨我為乜當年唔早早棄軟投蘋... 教主萬歲.... XDDD

    回覆刪除
  2. 西多中毒太深!!!冇得救了!!....XD

    回覆刪除

但願人長久~~願苦難中的人加油

The call